En tant que Project Management Officer, vos responsabilités sont les suivantes :. ...
Un (une) documentaliste GED - SGIA (H-F). Aisance à l'utilisation des outils informatiques y compris Outlook et les outils bureautiques Minimum 3 ans d'expérience dans le métier de documentaliste (Doc control) et dans le domaine du BTP. ...
Within the Client Development Department of Christian Dior Couture, we are looking for an Executive Assistant. Graduate of an Executive Assistant training, you have at least 5 years of experience in a similar position. From time to time, the assistant may travel in some key events of the Maison to h...
Participate to Service delivery meetings, with the support of the Service Delivery Officer in charge of the concerned domain (delivery governance). As a Service Delivery Manager, your role will be to ensure that the services are delivered with the contractually defined quality and to coordinate oper...
Talents Unis recrute pour son client, groupe du CAC40 en plein essor, l'assistant de la Directrice Stratégie et Communication, au cœur du réacteur pour tous les sujets de transformation et digitalisation du groupe. ...
Assistant Chief Executive (M/F). ...
Demonstrated knowledge and understanding of Project Management consistent with achieving competency as described in the APM Role Profile for Project Manager Competency Framework. Drawing on more than 55 years' experience in highly regulated sectors subject to strict security and safety requirements,...
Conducting a comprehensive assessment of the waste water management project, Developing a project plan. Conducting project evaluations to assess the overall success and lessons learned from the waste water management project. Preparing project closure reports, documenting project outcomes, and ident...
Au sein de l’équipe du service d’information et de veille économique, vous participerez à toutes les activités quotidiennes du service :.Pige de la presse généraliste, spécialisée, économique & financière française et internationale, revues de presse thématiques, veilles.Mise à jour des bases de don...
Vous effectuez les tâches de secrétariat et d'appui au commandement (gestion de planning, organisation de déplacements, préparation de réunions, accueil des visiteurs).Vous participez aux travaux d'administration et de gestion de personnel (recrutement, rémunération, mobilité, gestion des carrières,...
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