To check the overall drawing or diagram or BoM quality, and consistency with specific rules applicable for the TD type and EWP requirements (ISO standards & CAD manual & and ITER plant General plans & discipline dedicated drawings. Drawing on more than 55 years' experience in highly regu...
The CRM IT Project Manager oversees the technical implementation and management of CRM systems. Manage project team resources across many projects at one time that generally span over months or years in duration o Allocate, reallocate and keep track decision process with IT leaders. Architect projec...
Step into a Role Designed for Balance and Impact in France.Are you an accomplished executive in Hospitality, Healthcare, or Education, seeking a transformative coaching role that combines impactful mentoring with stability and less pressure? Stanley House Consulting is delighted to facilitate this e...
Dans le cadre du développement et de la structuration de son activité, nous recherchons pour son compte un Directeur général en CDI. Le candidat aura vocation à évoluer à court terme sur la fonction de président directeur général. ...
Direction:DirecteurGénéral,DirecteurdeFiliale,DirecteurDéveloppement,BusinessUnitManager, Directeur Commercial, Directeur des Ventes, Directeur de Zone/Régional, Directeur d’agence,. En tant que Directeur Général, votre rôle et vos responsabilités principales sont :. ...
Rejoignez-nous et intégrerez le Chief Administrative Office du Département Données, Transformation Digitale et Services RH du Groupe. ...
Management - Directeur général d'organisme F/H. Animer le comité de direction composé des 7 directeurs / responsables de service. ...
Vous assurez également une mission de représentation du directeur délégué auprès des partenaires institutionnels et vous pouvez être amené à le suppléer en cas d'absence en lien avec le directeur délégué adjoint en charge du Pôle Accueil, Instruction et modernisation. Au sein de la Maison Départemen...
An Administrative Assistant should perform a variety of administrative and clerical tasks. Duties of the Administrative Assistant include providing support to our managers and employees, assisting in daily office needs and managing our company's general administrative activities. ...
The Project Manager - Pharma Industry position offers an exciting opportunity to lead and manage projects in the pharmaceutical industry. Proven experience as a Project Manager in the pharma industry. As a skilled professional, you will be responsible for ensuring successful project delivery by adap...
Créer un CV pour l'emploi visé en seulement quelques minutes