Consultant - Health Economics and Market Access F/M/X. Health Economics & Market Access -. Health Economics, Evidence Value & Access, and Biostatistics. Working with cross-functional teams (stats/HE/market access/other). ...
Management of patient inclusions in accordance with AAP/AAC and client requirements.Management of patient follow-up forms: information verifications, clarifications, requests’ approval or refusal, data recording.Full management of purchase order forms from hospitals and pharmacists.Management of cal...
Health Economics and Market Access Department:. We offer services for 5 major activities: Evidence review and Value Communication, Strategic Market Access, Health Economics, Biostatistics, and Real-world evidence. We are strengthening client positioning through evidence review and value communicatio...
ChannelAccount Manager - Video Security & Access Control. Supporting Motorola Solutions’ video & access control sales activities in the assigned territory by creating, nurturing, and responding to sales opportunities for products and services to grow the customer base and increase baseline revenue. ...
En tant que Consultant SIRH Paie HR Access,. Connaissances outil SIRH : HR Access V5, HRa Suite7, HRa Suite 9. ...
Sous la supervision de l’équipe Développement, participer au pilotage du développement des collections Access et Moyenne Joaillerie en interaction avec l’ensemble des services de la division joaillerie Dior. ...
Dans le cadre de notre développement, nous recrutons : Un(e) Assistant Personnel H/F CDI à temps partiel H/F Vos principales missions seront les suivantes : la gestion de l'agenda et de la correspondance l'organisation des déplacements l'organisation de RDVs (meetings / déjeuners / médecins / etc....
Poste : Principales tâches et responsabilités: .Assurer le suivi quotidien et l'analyse du carnet de commandes.Proposer des solutions pour résoudre les problèmes liés à la gestion des commandes et améliorer l'efficacité du département des ventes.Contrôler et maintenir à jour le fichier clients princ...
Vous avez à assurer les tâches suivantes, avec une équipe de deux personnes : - Enregistrement des pièces comptables,- Rapprochements bancaires,- Déclarations de TVA,- Etablissement de l'ensemble des déclarations fiscales,- Etablissement des bilans,- Mise en place et contrôle des différentes procédu...
Créer un CV pour l'emploi visé en seulement quelques minutes